Главная Статьи Маркетинг-қашықтықтан білім беру
                 2632
Маркетинг-қашықтықтан білім беру

Маркетинг-қашықтықтан білім беру

"Маркетологқа қайда білім алуға болады" мәселесін шеше отырып, бүгінде көптеген талапкерлер Қазақстандық инженерлік-технологиялық университетін таңдайды. Оқу орны 2001 жылдан бастап мамандарды жарнама жасай білуге даярлайды және Қазақстандағы болашағы зор жоғары оқу орны болып саналады.

Тиісті оқу орнын таңдау арқылы маркетологқа түсуге болады:

  • Бакалавриатқа колледжді бітірген немесе жоғары білім алған студенттер қабылданады. Оқу мерзімі-3 жыл, білім алу үшін білім гранттары тегін.
  • Екінші жоғары білім. ҚазИТУ маркетинг факультетінде қажетті білім алу тұрақты жұмыс орнынан қол үзбей жүргізіледі. Оқу мерзімі-2 жыл, бұл ретте емтихандарды онлайн режимде тапсыруға болады.

Бүгінде таңдалған мамандық бойынша қашықтықтан оқытуға өтінімді үйден шықпай-ақ беруге болады. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер мемлекеттік үлгідегі диплом алады және жұмысқа орналасу кезінде жоғары ақы төленетін лауазымды жұмысқа кіре алады.

ҚазИТУ-да маркетинг мамандығына қашықтықтан оқытудың артықшылықтары

Университет білім беру процесінің қолайлы схемасын әзірледі:

  • талапкерлерге құжаттарды тапсыру үшін Алматыға келудің қажеті жоқ-пакетті курьермен немесе пошта арқылы жіберіңіз;
  • оқу ақысын бөліп төлеу немесе қаражатты ай сайын аудару қарастырылған;
  • таңдалған факультетке түсуге өтінімді онлайн жіберуге болады;
  • емтихан мен сынақтар қашықтықтан тапсырылады;
  • оқуға түсу кезінде ҰБТ және мектеп немесе колледж емтихандарының нәтижелері талап етілмейді;
  • студенттің отбасылық жағдайына байланысты оқу ақысын төлеу кезінде жеңілдіктер қарастырылған.

маркетолог мамандығының ерекшеліктері

Жақында жоғары оқу орнын бітірген мамандардың жұмысы нарықтық жағдай мен бәсекелестердің мінез – құлқына, мақсатты аудиторияның қалауына және жарнамаланатын тауардың сапасына жан-жақты талдау жүргізумен байланысты болады. Басты мақсат-сату тиімділігі мен сатылатын өнім санын арттыру.

ҚазИТУ-дың маркетинг кафедрасында қашықтықтан білім алып, түлектер талдаудың ықпалды құралдарына ие болады. Нарықтағы жағдайды зерттегеннен кейін, маркетолог қарастырылып отырған өнім немесе қызмет сұранысқа ие бола ма, соны түсіне алады. Маманның міндеттеріне мыналар жатады:

  • бәсекелестердің тауарларды нарықта жылжыту әрекеттерін бағалау;
  • бәсекелестердің баға саясатын зерттеу;
  • бәсекелес фирмалардың өнімдері мен тауарларының сандық көрсеткіштерін салыстыру;
  • болашақ алға ұмтылу жағдайларын кеңінен зерттейтін зерттеу тобының жұмысын ұйымдастыру;
  • компания және бәсекелес ұйымдар жұмыс істейтін саланың тұрақты мониторингі;
  • сатып алушылардың қалауын зерттеу;
  • нарықта тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту бойынша ұсыныстар дайындау.

Маркетолог мамандығына нарықта сұраныс күн сайын артуда. мақсатты Өз орнын таба алмайтын мыңдаған тауарлар пайда болады. Сонымен қатар, сабақтас және сұранысқа ие өнімдер арасындағы бәсекелестік қатайып келеді. Бұл ілгерілеуді айқындайтын міндеттерді шешуде жаңа көзқарас пен бірегей тәсілдерді талап етеді.

Бәсекелестердің қызметі мен стратегиясын талдағаннан кейін, маркетолог өндіріс басталғанға дейін немесе өнімді алғашқы сатып алудан бұрын нарықтың әлеуетті сыйымдылығын анықтай алады. Бұл бастапқы кезеңдегі шығындарды айтарлықтай үнемдейді және тіпті кәсіпорындарды банкроттықтан құтқарады.

Қазақстандағы үздік маркетинг университеттері

Мамандықты таңдап қашықтықтан білім алуға өтінім жібере отырып, болашақ студент нарықтағы компаниялардың жұмыс істеу тәсілдерінен сондай-ақ тауарларды ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім алуына жол ашады.

Құрамы мыңдаған адамнан тұратын трансұлттық компанияларда маркетинг бөлімі стратегиялық нарықтық жоспарлаумен айналысады. Біздің жоғары оқу орнымызды "Маркетинг" мамандығы бойынша бітірген түлек жетекші компанияларда лайықты лауазымға қол жеткізе алады:

  • бренд-менеджер-нарықта тауарларды таныстыру және оларды жылжыту бойынша жұмысты орындайды;
  • жеке тауар маркасы немесе нарық сегменті бойынша менеджер;
  • корпоративтік клиенттермен жұмыс жөніндегі маман;
  • сауда орталықтарының сөрелерінде тауарлардың дұрыс орналастырылуын бақылайтын саудагер;
  • тиімді жарнаманы дамытуға мамандандырылған маркетолог;
  • нарықтық жағдайды талдап отыратын маман.

Бүгінгі таңда маркетинг әлеуметтанулық зерттеулерден бастап жарнама өндірісіне дейінгі ондаған бағыттармен шектеседі. ҚазИТУ-да оқу барысында оқытушылар қазіргі сауда салаларымен, жұмыс берушілермен және талдаудың тиімді құралдарымен танысуға көмектеседі.

Алматыдағы маркетинг жөніндегі мемлекеттік жоғары оқу орындары

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті күрделі ғылымдарды толыққанды зерттеу үшін жағдай жасайды. Ал талапкерді перспективалы мамандыққа алдын ала дайындау үшін ЖОО жанында колледж жұмыс істейді, онда 19 бағдарлама бойынша білім алуға болады.

Маркетингке оқытуды ғылым докторлары мен кандидаттары, сондай-ақ Еуропа мен АҚШ-та сабақ беру тәжірибесін алған профессорлар жүргізеді. Қашықтықтан оқыту бойынша сұрақтарға жауап беру үшін сайтта тиісті бөлім қарастырылған.