Басты бет Оқытушылар Нұрбақыт Гүлмира

Нұрбақыт Гүлмира


Лектор
«Биохимиялық инженерия» кафедрасы

Жаратылыс ғылымдарының магстрі

email: gumi-nur@mail.ru



Кәсіби тәжірибе

01. 09.2011ж - 31.08.2013ж Алматы қаласы Әуезов ауданы №119 мектеп-лицейде физика пәнінің мұғалімі қызметін атқарған. 

01.09.2013ж - 31.08.2014ж Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің Физика-техникалық факультетінің Теориялық және Ядролық физика кафедрасында лаборант қызметін атқарған.

01.09.2014ж - 31.08.2015ж Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің Физика-техникалық факультетінің Теориялық және Ядролық физика кафедрасында ассистент қызметін атқарған.

01.09.2015ж - 31.08.2018ж Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің Физика-техникалық факультетінің Теориялық және Ядролық физика кафедрасында  оқытушы қызметін атқарған.

01.09.2016ж - 31.08.2018ж— Әл-Фараби  атындағы Қазақ Ұлттық университетінің бейіндік мектебінде 10-11 сыныптарына физика пәнінің мұғалімі қызыметін қосымша атқарған.

01.09.2018ж - 31.08.2022ж Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің Физика-техникалық факультетінің Теориялық және Ядролық физика кафедрасында аға оқытушы қызметін атқарған.

01.09.2022ж -  қазіргі уақытқа дейін Қазақстан инженерлік-технологиялық университетінің жаратылыстану ғылымдары кафедрасының лекторы қызметін атқарған.

 

Білімі

- . .

- Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті. Бакалавр "5B060500 - Ядролық физика".

2010 - 2012 Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті. магистр "6M060500 - Ядролық физика".

2018 - 2021 Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті. "6D061100-Физика және Астрономия" PhD.

Жарияланымдар

Publications

  • ARTICLES
  •  Boshkayev K., Quevedo H., Nurbakyt G., Malybayev A., Urazalina A. The Erez–Rosen Solution versus the Hartle–Thorne Solution // Symmetry Volume 11, p.1324, 2019. (SCOPUS Scope (Q2), Impact Factor:2.51 )
  • K. Boshkayev, A. Malybayev , H. Quevedo, G. Nurbakyt , A. Taukenova, A. Urazalina . The correspondence of the Erez-Rosen solution with the Hartle-Thorne solution in the limiting case of ~Q and  ~M2        //  ISSN 1991-346X, News of the National Academy of science of the Republic of Kazakhstan: Physico-Mathematical Series, ISSN 1991-346Х https://doi.org/10.32014/2020.2518-1726.78 Volume 5, Number 333 (2020), P19 – 27
  • Kuantay Boshkayev,  Gulmira Nurbakyt, Hernando Quevedo,  Gulnara Suliyeva,  Aliya Taukenova,  Abylaikhan Tlemissov, Zhanerke Tlemissova, Ainur Urazalina and Zdenˇek Stuchl´ık, “Adiabatic theory in Kerr spacetimes” // General Relativity and Quantum Cosmology //Cornel university arXiv:2207.07899, https://doi.org/10.48550/arXiv.2207.07899 2022
  • G. B. Suliyeva, K. Boshkayev, G. Nurbakyt, H. Quevedo, A. S. Taukenova,  A. T. Tlemissov, Zh. A. Tlemissova, A. Urazalina,  “Adiabatic theory of motion of bodies in the Hartle-Thorne spacetime”// Vol 13 No 1 (2022): International Journal of Mathematics and Physics , DOI: https://doi.org/10.26577/ijmph.2022.v13.i1.09
  • ABSTRACT AT THE FARABI ALEMI INTERNATIONAL CONFERENCE
  • Boshkayev K.A., Nurbakyt G., «Correspondence of the Erez-Rosen metric with the q-metric», p. 11, 2019.
  • Нұрбақыт Г. Қонысбаев Т., Курманов Е. “Квазипериодты тербелістер арқылы шағын нысандардың негізгі параметрлерін анықтау»
  •  ABSTRACT AT THE TAKIBAYEV INTERNATIONAL CONFERENCE
  • Boshkayev K.A.,Zhumakhanova G., Nurbakyt G., «Erez-Rosen metric versus q-metric», p.18, 2019
Оқылатын пәндер


Физика

Пәннің мақсаты - физикалық құбылыстарды, құбылыстың сыртқы белгілерін және оның өту жағдайларын, шамалары мен заңдылықтарын зерттеу. Оқыту нәтижесінде студент алған теориялық және практикалық дағдыларын негізгі заңдар мен теориялар, физика принциптері, физикалық зерттеу әдістері, сондай-ақ физикалық эксперименттер жүргізу, өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, нәтижелерді есептеу және өңдеу бойынша қолдана алады.

Физика I

Пәннің мақсаты негізгі заңдар мен теориялар, физика принциптері, физикалық зерттеу әдістері бойынша алынған теориялық және практикалық дағдыларды қолдану, сонымен қатар эксперимент жүргізу, өлшеу құралдарымен жұмыс істеу, нәтижелерді өңдеу.

Физика II

Пәннің мақсаты студенттердің механика, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, кванттық және ядролық физика, статистикалық физика және термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Термодинамика, электр және магнетизм, Электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі негіздерін, заттың магниттік қасиеттерін, Максвелл теориясының негіздерін, оптикалық аспаптарды және оларды технологиялық өндірістерде, Атом және ядролық физикада қолдануды зерттеу. Пәнді оқу кезінде қазіргі физиканың ең әмбебап әдістеріне, заңдары мен модельдеріне баса назар аударылады, қоршаған әлемді танудың ұтымды әдісінің ерекшелігі көрсетіледі, студенттер арасында негізгі және пәндік құзіреттіліктерді қалыптастыруға, сонымен қатар жалпы физикалық дүниетаным мен физикалық ойлауды дамытуға бағытталған.

Физика қосымша

Физика пәні – жоғарғы техникалық мектепті бітірушілердің теориялық дайындығына және инженерлік-техникалық қызметке дайындалуына негіз болады. «Физика» пәні әлемдегі физикалық заңдылықтардың инженерге қажетті физикалық білімдердің негізгі өзегі болады. Ол өзіне мынадай бөлімдерді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, денелер (заттар) құрылымы және термодинамика, электростатика және электродинамика.Классикалық және қазіргі уақыт физикасының теорияларының, заңдарының, негізгі көзқарастарының өзара ішкі байланыстылығын және түгелділігінің мазмұндарын ашу. Физиканың түрлі салаларындағы теориялық және тәжірибелік– практикалық есептерді шешуде студенттердің білімі мен біліктілігін қалыптастыру «Физика» курсын аяқтаған кезінде студенттің бойында қалыптасуы тиіс: студенттің білуі тиіс: - физиканың негізгі теориялары мен принциптерін, зерттеулердің физикалық әдістерін, негізгі заңдарды және олардың қолданыс аясын; студенттің біліктілігі қалыптасуы тиіс.

Сабақ кестесі

Ашық сабақтар