Басты бет Оқытушылар Мақсатқызы Әсел

Мақсатқызы Әсел


Маман
«Экономика және бизнес» кафедрасы

Экономика ғылымдарының магистрі

email: maksatkyzy.assel@mail.ru


Кәсіби тәжірибе

«BBS Trade» ЖШС басшысының көмекшісі

«Bookinvest» компаниясында маркетинг және жарнама менеджері

Қазіргі уақытта – МИТУ, "Экономика және бизнес" кафедрасының маманы және оқытушысы
Білімі

2017 - 2021 Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті. "5В051100 - Маркетинг" мамандығы бойынша бакалавр дәрежесі.

2021 - 2023 Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті. "7М04129 - Маркетинг" мамандығы бойынша магистр дәрежесі.

Ғылыми қызығушылықтары

1. Кәсіпорынның маркетингтік қызметінде логистиканы цифрландыру

2. Кәсіпорында маркетингті басқару жүйесінде инструменталды стратегияларды әзірлеу



Жарияланымдар

1. Маркетингті басқару жүйесінде инструменталды стратегияларды пайдалану тиімділігі

2. Жиһаз өнеркəсібі саласын дамытудағы маркетингтік стратегияларды қалыптастыру

Оқылатын пәндер


Халықаралық маркетинг

Курс студенттердің маркетинг саласындағы қосымша теориялық білімдерін халықаралық салада практикалық қолдану ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары-студенттердің халықаралық саладағы маркетингтік қызметті жүзеге асыруға жүйелі көзқарасын қалыптастыру, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру; одан әрі практикалық қызметке дайындық. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар кәсіпорынның халықаралық маркетинг саласындағы қызметінің ерекшеліктерін игереді. Шетелдік нарықтардың жай-күйін талдау және болжау әдістемелерін, халықаралық нарықтарға шығу туралы шешім қабылдау дағдыларын меңгеретін болады. Кәсіпорынның халықаралық нарықтағы және жаһандық бәсекелестік жағдайындағы позицияларын жақсарту перспективаларын бағалау тәсілдерін меңгереді

Сандық маркетинг

"Цифрлық маркетинг" пәні цифрлық маркетингтің негізгі тәсілдері мен құралдары туралы білім алуға, сондай-ақ минималды циклды игеру арқылы цифрлық ортада өнімді құру және жылжыту дағдыларын қалыптастыруға ықпал етуді қарастырады: гипотеза тесті, қону құру, әртүрлі арналар арқылы жылжыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент: білуге: -сандық маркетингке қатысты негізгі ұғымдар, дәстүрлі және интернет-маркетингті ажырату - тиімді қону парағын құра білу, оны құрудың негізгі кезеңдерін білу - контекстік жарнама кампаниясын құру кезеңдері, жарнама кампаниясының тиімділігін есептей білу - электрондық пошта маркетингінің негізгі ұғымдарын білу, GetResponse және MailChimp-де жіберілімдерді білу - интернет-бизнестің даму тарихы; интернет-аудиторияның сандық және сапалық сипаттамалары; интернет желісіндегі кәсіпкерлік құрылымдар мен тұтынушылар арасындағы коммуникация нысандары; ҚР мен шетелдегі негізгі іздеу жүйелері мен каталогтар; каталогтарда тіркелу ерекшеліктері; веб-сайтты іздеу жүйелеріне оңтайландыру тәсілдері; электрондық пошта бойынша жарнама түрлері; жеке таратылымдармен жұмыс істеу ерекшеліктері; интернет-жарнаманың ерекшеліктері; жарнамалық хабарламалардың форматтары; жарнама алаңдарының түрлері; интернет-жарнаманың тиімділігін бағалау әдістері. істеуі керек: Интернет арқылы тұтынушылармен коммуникацияның оңтайлы нысандарын таңдау; веб-сайтты маркетинг құралы ретінде пайдалану; веб-сайтты іздеу жүйелері мен каталогтарда орналастыру; каталогтар үшін сайт сипаттамасын жасау; веб-сайтты іздеу жүйелері үшін оңтайландыру; меңгеруі: - электрондық пошта арқылы жарнама дағдылары; - корпоративтік электронды жіберілімдердің дағдылары; - интернеттегі жарнамалық науқандарды жоспарлаңыз; -интернет-жарнаманың тиімділігі; - серіктестік қарым-қатынас; -интернет-жобаларды жылжыту үшін офлайн-орта дағдылары.

Сабақ кестесі

Понедельник Вторник Среда Четверг Пятница Суббота
08:30
09:20
09:25
10:15
10:20
11:10
11:15
12:05
12:10
13:00
Международный маркетинг, Практики
(Учебный корпус №1, 45 (И))
13:30
14:20
Цифровой маркетинг, Практики
(Учебный корпус №2, 407 (Э))
14:25
15:15
15:20
16:10
16:15
17:05
17:10
18:00
18:10
19:00
19:10
20:00
Ашық сабақтар