Басты бет Оқытушылар Тлеужанова Манатжан Ашимкуловна

Тлеужанова Манатжан Ашимкуловна


Қауымдастырылған профессор
«Экономика және бизнес» кафедрасы

Экономика ғылымдарының кандидаты


Кәсіби тәжірибе

Еңбек тәжірибесі:

01.09.1981- 02.08.1987 жылдары Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ-дың "Есептеу математикасы" кафедрасында инженер-программист болып жұмыс істеді. (Қарағанды).

1987-1991 жылдары Цилинаград  ауыл шаруашылығы институтының Көкшетау филиалында "Экономика" кафедрасының оқытушысы және Агроөнеркәсіптік комитетінің есептеу орталығында программист болып жұмыс істеді.(Көкшетау)

1991-2006 жылдары Т.Рысқұлов атындағы микро-макроэкономика кафедрасының оқытушысы, аға оқытушысы, доценті, меңгерушісі қызметтерін атқарды.(Алма-Ата )

2006-2008 жж. «Экономика, туризм және халықаралық қатынастар» кафедрасының меңгерушісі, АТУ экономика факультетінің деканы (Алма-Ата қ.).

2008-2010 жылдары МАБ "Әлеуметтік пәндер" кафедрасының профессоры болып істеді (Алма-Ата).

2010-2014 жж. декан, м.а. Қаржы академиясының профессоры (Астана).

2014-2016 жылдары  ҚазГЗУ "Экономика және бизнес" кафедрасының профессоры қызмет атқарды(Астана қ.).

2016-2023 жылдары Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігіне қарасты Қаржы академиясының , «Экономика және менеджмент» кафедрасының профессоры және кафедра меңгерушісі болып жұмыс істеді.(Астана қ.)

2023 жылдан қазіргі уақытқа дейін MЕTU "Экономика және бизнес" кафедрасының доценті болып жұмыс істеймін.(Алматы)

Білімі

- «Экономика» мамандығы бойынша доцент ғылыми атағы, Жоғары аттестаттау комиссиясының доценті. Доцент ДЦ № 0005872. 2004 жылы 21 мамыр. № 6 хаттама.. 08.00.05 Экономика және халық шаруашылығын басқару ( қызмет саласы бойынша).

1975 - 1980 Республикалық физика-математикалық мектебі. (РФМШ)(Алматы). Қарағанды ​​мемлекеттік университеті. Математика факультеті. қолданбалы математика мамандығы бойынша. Математика пәнінің мұғалімі біліктілігі бар. Г-I № 270886. тіркеу нөмірі 65/156.

1981 - 1987 КарГУ Букетов атындағы. . Мамандығы – 08.00.05 – Экономика және халық шаруашылығын басқару..

2000 - 2005 КИМЕП. «Микроэкономика», «Макроэкономика», «Микро және макроэкономика бойынша тереңдетілген курс», «Жобаларды талдау» пәндері бойынша біліктілікті арттыру курсы..

Ғылыми қызығушылықтары

Микроэкономика, макроэкономика және проект анализінде ғылыми проекттер.



Жарияланымдар

1.Scopus ID 56523271700

Мақалалар – 4

1.https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85149747686&origin=resultslist

2.https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85045623560&origin=resultslist

3.https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85037723280&origin=resultslist

4.https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84923164475&origin=resultslist

Web of Science зерттеуші идентификаторы: HSW-8870-2023ID

Мақалалар – 1

5.https://www.webofscience.com/wos/woscc/summary/2df881b4-20e8-487b-b23d-e80db2260454-c03dea67/relevance/1

RSCI

SPIN коды: 1690-9725

Автордың идентификаторы: 1095494

Хирш индексі (h-индекс) – 2

Мақалалар – 21 (20 – автор, 1 – ғылыми жетекші)

6.https://www.elibrary.ru/author_items.asp?authorid=1095494&pubrole=100&show_refs=1

7. Теңдестірілген көрсеткіштер жүйесі арқылы бәсекелестік артықшылық және компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыру.QARJY. – 2020. – No 4. – 96-105 Б.

8.Қазақстан Республикасындағы ауылды жұмыспен қамту проблемалары.Статистика, есеп және аудит. – 2020. – No 4. – Б.98-102. – https://sua.aesa.kz/main/issue/view/12/12.

9. Құс шаруашылығын жаңғырту Қазақстанның агроөнеркәсіп кешенінің басым бағыты ретінде.Ауыл шаруашылығы нарығының проблемалары. – 2021. – № 4. – 143-151 беттер. – https://www.jpra-kazniiapk.kz/jour/article/view/65.

10. Қазақстан өнеркәсібіндегі инвестициядағы құрылымдық өзгерістер мен өнім шығару арасындағы байланыс. Л.Н. Гумилев, Экономикалық серия. – 2022. – № 1. – 51-60 б. – file:///C:/Users/Admin/Downloads/Bulletin%20ENU%20№1%20-%202022..pdf .

11. Қазақстан Республикасындағы адам ресурстарын тиімді басқаруды құру перспективалары SCOPUS (Ғылыми аспект). - 2023. - No 12. – Б.881-891. - https://na-journal.ru/12-2023-ekonomika-menedzhment/7566-perspektivy-sozdaniya-effektivnogo-rukovodstva-kadrovymi-resursami-v-respublike-kazahstan.

12. Қазақстан және ТМД нарығында қашықтықтан білім беру қызметтерін көрсетудегі «Дамутек» порталының рөлі.«Экономика және менеджмент: трансформация дәуіріндегі тәжірибе және жаңа шешімдер» халықаралық қатысумен. Бүкілресейлік ғылыми-тәжірибелік конференция материалдарының жинағы (RSCI). – Омбы: Омбы мемлекеттік техникалық университетінің баспасы, 2023. – Б.133-139. - https://cyberleninka.ru/article/n/rol-portala-damutek-v-predostavlenii-distantsionnyh-obrazovatelnyh-uslug-na-rynke-kazahstana-i-sng.

13. Инфляция және жұмыссыздық: Филлипс қисығын және оның экономикадағы рөлін түсіну. (RSCI). – 2024. – No 4. – 493-499 беттер. — https://xn--80aimpg.xn--80ae9b7b.xn–p1ai/Files/ArticleFiles/fdd388f9-2535-49e9-8e68-41903f47fa83.pdf.

14. Ауылдық елді мекендердің әл-ауқатының дамуына әсер ететін факторлар мен қағидаттар «ЖЕТКІЗУ ҒЫЛЫМ – 2024» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағы. – Шеффилд: Ғылым және білім LTD, 2024. – Б.21-26.

15. Болашақ инженерлерге тілді арнайы мақсатта оқытудағы құзіреттілікке негізделген әдіс «ЖЕТКІЗУ ҒЫЛЫМ – 2024» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағы. – Шеффилд: Ғылым және білім ЛТД, 2024. – Б.88-93.

16. Сүт-өнім кешені: ауыл шаруашылығы нарығының қызмет ету ерекшеліктері. – 2024. – No 1. – 125-135 б. – https://doi.org/10.46666/2024-1.2708-9991.11.

Оқылатын пәндер


Сала бойынша бизнес-жоспарлау

Курс қолданбалы бағдарламалық құралдарды, оның ішінде бизнес-жоспарлардың құрылымдары мен функцияларын пайдалана отырып, салалар бойынша биз-нес-жоспарлаудың мәнін; инве-сторлардың бизнес-жоспарларды әзірлеуге қойылатын талапта-рын; бизнес-жоспарлау әдістеме-лерін зерделеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар бизнес-жоспар және басқа да Фирмаішілік жоспарлар әзірлей алады, негізгілерін оқи, талдай және түсіндіре алады кәсіпорынның экономикалық көрсеткіштері

Кәсіпорын қызметінің жоспары

Пән мамандарды ұйымның стратегиясына сәйкес операциялық сипаттағы іс-шаралар кешенін әзірлеуге және іске асыруға қатысуға даярлауға; бітірушілердің ұйымдар мен бөлімшелердің қызметін жоспарлауда дағдыларды меңгеруіне; бітірушілердің стратегиялық және жедел мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған ұйым персоналының жұмысында дағдыларды меңгеруіне; бітірушілерді сыртқы және ішкі факторлар туралы ақпаратты жинауға, өңдеуге және талдауға дайындауға бағытталған. басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның ішкі ортасын; шешім қабылдау, қызметті жоспарлау және бақылау мақсатында ақпарат жинау үшін ұйымның ішкі ақпараттық жүйесін құруға бітірушілерді дайындау; бітірушілердің бар бизнесті жаңғырту және жаңа бизнесті құрудың бизнес-жоспарларын әзірлеу дағдыларын алу. Пән білім алушылардың ұйым қызметінің тиімділігін анықтайтын оның жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ ұйымдарды құрудың, мазмұнының және жоспарлы басқару жүйесінің жалпы және нақты мәселелері бойынша білімдерін игеруі ретінде кәсіби қызметтегі мәселелерді шешуге ықпал етеді. Пәнді игерудің мақсаты студенттерді кәсіпорында жоспарлау мен басқарудың қолданбалы мәселелерін шешуде ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және беру әдістерінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.

Инновациялық экономика

Курс білім алушыларда Бизнестің инновациялары мен инновациялық дамуы туралы жүйелі идеяны, экономикалық жүйелердің инновациялық дамуын басқару бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар инновациялық процестердің теориялық негіздерін, инновациялардың түсініктері мен сипаттамаларын және олардың экономикалық дамуға әсерін, экономикада инновацияларды пайдаланудың перспективалық бағыттарын игереді

Ғылыми зерттеу әдістері

Пәннің мақсаты студенттерге кәсіби саладағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім беру болып табылады. Нәтижесінде студент концептуалды-терминологиялық аппаратты, ғылымның теориялық және эмпирикалық негіздерін, әдіснама негіздерін, қазіргі ғылымның негізгі функцияларын, ғылыми зерттеулердің кезеңдерін меңгереді, бұл заман талабына сай ғылыми жұмыс бойынша есептерді сәйкес орындауға мүмкіндік береді.

Ғылыми зерттеу әдістері

Курс экономиканың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеуге бағытталған; экономикаға ғылыми зерттеулерді енгізу құралдары мен технологиялары. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент экономикалық, математикалық және статистикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізеді, нәтижелерді талдайды, экономикадағы зерттеулерге жүйелі көзқарасын қалыптастырады.

Сабақ кестесі

Понедельник Вторник Среда Четверг Пятница Суббота
08:30
09:20
Планирование деятельности предприятия, Лекции
(онлайн занятие)
Инновационная экономика, Лекции
(Учебный корпус №2, 404 (Э))
09:25
10:15
Планирование деятельности предприятия, Лекции
(онлайн занятие)
Инновационная экономика, Практики
(Учебный корпус №2, 405 (Э))
10:20
11:10
Бизнес – планирование по отраслям, Практики
(Учебный корпус №1, 73 (С))
Инновационная экономика, Лекции
(Учебный корпус №2, 405 (Э))
11:15
12:05
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
Бизнес – планирование по отраслям, Практики
(Учебный корпус №1, 73 (С))
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
12:10
13:00
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
13:30
14:20
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
14:25
15:15
15:20
16:10
16:15
17:05
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
17:10
18:00
Бизнес – планирование по отраслям, Лекции
(онлайн занятие)
18:10
19:00
19:10
20:00
Ашық сабақтар