Офис-тіркеуші студенттің оқу үдерісін ұйымдастыруды үйлестіреді: студенттердің үлгерімін бақылау, талдау және мониторингілеу.
Қызмет бағыттары:
студенттік топтарды қалыптастыру, қажетті құжаттарды ресімдеу (студенттік билеттер, сынақ кітапшалары, оқу карточкалары, сынақ-емтихан парақтары және т. б.);
оқу процесінің кестесін студенттерге жеткізу;
оқу процесін бақылауды жүзеге асыру және студенттердің оқу жоспарлары мен бағдарламаларының орындалуын бақылау;
студенттердің оқу сабақтарына қатысуын бақылау;
студенттерге академиялық демалысты ресімдеуге және жоо-дан шығаруға және Студенттер қатарына қайта қабылдануға құжаттар ұсыну;
студенттерді мемлекеттік және атаулы стипендияға тағайындауға ұсыну;
баллдық-рейтингтік жүйе туралы ережеге сәйкес сынақтар мен курстық емтихандардың дұрыс өткізілуін ұйымдастыру және бақылау;
студенттердің үлгерімі туралы ақпаратты кейіннен талдау арқылы жинау;
жеке жоспарлар бойынша екінші жоғары білім алатын студенттерді оқытуды ұйымдастыру;
оқыту мәселелері бойынша студенттерге ақпараттық-анықтамалық кеңес беру;
Модульдер қорытындысы бойынша бақылау іс-шараларына құжаттар, студенттер контингенті бойынша бұйрық жобаларын дайындау
студенттердің ағымдағы рейтингін анықтау.
Офис-тіркеуші қызметкерлері өз қызметінде оқу орнының оқуы мен тәртібінің негізгі ережелерін реттейтін келесі негізгі құжаттарды басшылыққа алады:
Қазақстан Республикасының "Білім туралы"Заңымен;
2018 жылғы 31 қазандағы №604 мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды бекіту туралы;
Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы 2018 жылғы 30 қазандағы № 595;
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы;
Студенттерге қызмет көрсету орталығы студенттік қоғамдастықпен жан – жақты өзара іс-қимылды барынша жақсартуға бағытталған, студенттердің уақытын үнемдеуге мүмкіндік береді және қызмет көрсету кезінде әрекеттерді қайталайтын "университет-студент" өзара іс-қимыл жүйесіндегі бюрократиялық кедергілер мен сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жоюға мүмкіндік береді, сондай-ақ студенттік проблемаларды шешудің тиімділігі мен жеделдігін едәуір арттырады, қызметтердің сапасын қағидатты жаңа деңгейге көтереді, білім алушылардың әлеуметтік маңызы бар қызметтерді алуға жұмсайтын уақытын үнемдейді.
Міндеттері:
Білім алушыларға уақытылы және сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз ету;
Білім алушылардың сұрауы бойынша толық ақпарат беру;
ӨЖЖ - мен анықталатын СҚКО білім алушыларына көрсетілетін қызметтердің мәдениеті мен сапасын арттыру.
Кеңес беру арқылы академиялық мәселелерде білім алушыларды қолдау.
Функциялары:
Мемлекеттік және университетішілік Қызметтерді көрсетуге студенттердің өтініштерін қабылдау.
Өтініштерді өңдеу.
Орталыққа өтініш білдірген кезде студенттерге ақпараттық көмек көрсету.
Мемлекеттік және университетішілік қызмет көрсету регламентін анықтау.
Мемлекеттік және университетішілік қызметтер көрсету нәтижелерін беру.