Лектор, "Экономика және Қаржы" кафедрасы
Ғылым магистрі (MSc.) "International Tourism Management"мамандығы бойынша
Narxoz Университеті
2016-2017 Маман, Cапаны қамтамасыз ету және стратегиялық талдау бөлімі
Narxoz Университеті
2016-2017 Оқытушы, "Туризм және сервис" кафедрасы
Narxoz Университеті
2017-2018 Оқытушы-аудармашы, Лингвистикалық орталық
Халықаралық бизнес университеті
2018-2019 Оқытушы, "Менеджмент және бизнес" кафедрасы
Қ. Сағадиев атындағы Халықаралық бизнес университеті
2019-2022. Аға оқытушы, "Туризм және қонақжайлылық"кафедрасы
Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті
2020-қазір. Лектор, "Экономика және қаржы"кафедрасы
2009 - 2013 Т.Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті. Бакалавр .
2013 - 2016 Халықаралық Бағдарламалар Орталығы. Халықаралық "Болашақ" Стипендиясының иегері.
2014 - 2014 Рэдинг Университеті (Ұлыбритания). Академиялық сабақтарға арналған ағылшын тілі.
2015 - 2015 Лидс Университеті (Ұлыбритания). Академиялық ағылшын тілі.
2015 - 2016 Суррей Университеті (Ұлыбритания). "Халықаралық Туризм менеджменті" мамандығы бойынша ғылым магистрі.
Ғылыми қызығушылықтары
Туризмдегі Маркетинг, дестинация брендингі, Туризмдегі Стратегиялық маркетинг, Клиентке бағдарлану, CRM
Инновациялық ғылыми әзірлемелер
Онлайн курс: Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар. OPENU.KZ - ОФ «Ұлттық аударма бюросы», 2020 г
Біліктілікті арттыру курстары
Курс Coursera
Market Research and Consumer Behavior
IE Business School, Мадрид, Испания
72 сағат
2020 Желтоқсан
Курс Coursera
Marketing: Customer Needs and Wants
IESE Business School, University Of Navarra, Барселона, Испания
72 сағат
2020 Желтоқсан
Онлайн курс "Туризм на пальцах" - Вводный курс
АО НК "Kazakh Tourism", Онлайн академия внутреннего туризма
72 сағат
"Otel Hizmet Bileşenleri ile Otel Performansları Arasındaki İlişkinin Web 2.0 Verilerine Göre Analizi: Bakü Alan Araştırması". ЭГЕ УНИВЕРСИТЕТІ, ТҮРІК ӘЛЕМІ ЗЕРТТЕУ ИНСТИТУТЫНЫҢ 30 ЖЫЛДЫҒЫНА АРНАЛҒАН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ТҮРІК ӘЛЕМІ ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР СИМПОЗИУМЫ. 2022
Impact of the COVID-19 pandemic on competition in Kazakhstan's tourism sector: A case of restaurant business, Международная научно-практическая конференция «Туризм как фактор устойчивого развития региона», Горно-Алтайский государственный университет, 2022 г.
HOW THE CONSUMER BEHAVIOR WILL CHANGE DURING AND AFTER THE PANDEMIC? Международная научно-практическая конференция UIB «Цифровые технологии как важный инструмент смягчения последствий экономического кризиса в условиях интеграции казахстана в мировое сообщество», 2021г, ISBN 978-601-308-469-5
Psychological and Pedagogical Foundations of Teachers' Self-improvement in Conditions of Inclusive Education, Annals of the Brazilian Academy of Sciences Printed version ISSN 0001-3765 / Online version ISSN 1678-2690, 2018
MEGA EVENTS IN KAZAKHSTAN – IN SEARCH OF THE BALANCE BETWEEN PROMOTION AND BUSINESS. "Mega-events Footprints. Past, Present and Future" published in Brazil, 2017