Главная Кафедры Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер және әлем тілдері Новости кафедры Метафора оқыту әдісі ретінде
17 Қазан 2024                  185
Метафора оқыту әдісі ретінде

Академиялық хат клубында (жетекшісі Г.Г. Цыренжапова, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер және әлем тілдері кафедрасының қауымдастырылған профессоры) Қазақ бөлімшесінің 1 курс студенттеріне "мәтін гамбургер сияқты" метафорасының көмегімен эссеге құрылымдық талдау жүргізу ұсынылды.

Тапсырма белгілі бір стандарттылыққа байланысты студенттердің қызығушылығын тудырды. Студенттер өздерінің презентациялары мен эсселерінде мәтін мен гамбургер арасындағы жарқын және күтпеген байланыстар арқылы академиялық мәтіннің құрылымдық-семантикалық мазмұнының өте күрделі тақырыбын ашты. Сонымен қатар, бұл гамбургер моделі әмбебап сипатқа ие және кері байланыс беру әдісі ретінде сәтті қолданыла алады деген қорытындыға келді, мысалы, командадағы жұмыс пен қарым-қатынасты жақсартуға, әлеуметтік желілердегі жағымды байланысқа ықпал етеді.

Сонымен, метафораны оқыту әдісі ретінде қолдану танымдық белсенділікті арттыруға, қиялдың шығармашылық ресурстарын оятуға, білім алушылардың білім мен дағдыларды игеру процесіне эмоционалды қатысу деңгейін арттыруға ықпал етті.

Әдетте, белсенді оқытудың мұндай түрлері өзінің жарықтығы, сюжеті мен бейнесі арқасында ақыл-ой қызметін белсендіреді, оқудың тиімділігін арттырады және студенттерге есте қалады.