Басты бет Оқытушылар Кунтубаева Айман Даутбековна

Кунтубаева Айман Даутбековна


Лектор
«Экономика және бизнес» кафедрасы

Экономика ғылымдарының магистрі

email: aiman_7904@mail.ru


Кәсіби тәжірибе

2001-2007 Ж. Ж. ҚазҰАУ жоғары санатты инженер-бағдарламашы
2007-2016 ж.ж. "Экономика және қаржы" кафедрасының аға оқытушысы. ҚазҰАУ
2013-2017 ж.ж.  Алматы құрылыс және менеджмент колледжі, Экономика пәндерінің оқытушысы
2017-2021 ж.ж. Алматы Қазақ-түрік гуманитарлық-технологиялық колледжі, "Экономика және техникалық ғылымдар"кафедрасының меңгерушісі
2021 жылғы 1 қыркүйектен бастап Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

Білімі

1996 - 2001 Қ.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық универсиеті. Автоматика және басқару жүйесі.

2003 - 2005 Қазақ ұлттық аграрлық университеті. Магистратура. "Менеджмент".

2021 - Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті. 6в04105 - Экономикадағы ақпараттық және инновациялық технологиялар.

Ғылыми қызығушылықтары

Бағыт бойынша "Менеджмент"



Жарияланымдар

1."Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму стратегиясы. Ғылыми-педагогикалық журнал.Шет тілдер және іскерлік мансап университеті, Алматы, 2017

2."Жаңаша ойлайтын жас буынөсіп келеді", Мәдениет, 2 ақпан 2020 ж. 

3. "Қазақстан Республикасы кәсіпкерлерінің бәсекеге қабілеттілігі", Қазақстан экономикасының қазіргі заманғы болмысы мен даму перспективалары, халықаралық ғылыми-техникалық конференция.2021 жылғы 21 қаңтар.

3."Агробизнесті ұйымдастыру" оқулығы, 2015 ж.

4. "Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру". Оқулық, 2016 ж.

5. "Инновациялық экономика жағдайындағы менеджменттің ерекшеліктері. "DOGMA "халықаралық ғылыми-қоғамдық журналы, №1 (15) , 2021 ж.

Оқылатын пәндер


Еңбек нарығының экономикасы

Курс еңбек нарығының экономикалық теориясын және еңбек нарығындағы мемлекеттің рөлін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыртқы және ішкі еңбек нарығының қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын меңгереді; кәсіпорындағы еңбекті басқару жүйелерін, қазіргі Қазақстан экономикасындағы еңбек жағдайларын түсінеді; жұмысшылардың әртүрлі категорияларына қатысты ынталандыру жүйесін құру дағдыларын меңгеру

Кәсіпкерлік

Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпкерлікті жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін зерделеу негізінде белгілі бір бизнес-орта нарығындағы көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, білім алушыларда кәсіпкерлік қызметтің рөлі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіпкерлік қызметті жүргізу теориясы мен практикасын, кәсіпкерлік қызметті және оның объектілерін мемлекеттік реттеу негіздерін меңгереді.

Табиғатты пайдалану экономикасы

"Табиғатты пайдалану экономикасы" Пәні пәннің негізгі санаттары, табиғи ресурстарды бағалау мен басқарудың ерекшеліктері мен тәсілдері, мемлекеттік меншіктің табиғи объектілерін басқарудың тиімділігін арттырудың негізгі принциптері мен шарттары бойынша білімді қалыптастырады. білуге: пәннің негізгі ұғымдары, экологиялық факторды ескере отырып, экономикалық дамудың негізгі тұжырымдамалары, табиғатты ұтымды пайдалану үшін мемлекет пен нарықтың рөлі; Табиғи ресурстар мен тауарлардың экономикалық құндылығын анықтаудағы, сондай-ақ экономикалық залал мен қоршаған ортаның ластануынан төлемдерді бағалаудағы, экологиялық шығындардың тиімділігін талдаудағы негізгі әдістемелік тәсілдер. білу: алынған білімдерін қоғам мен табиғи ортаның өзара іс-қимылы процесінде проблемалар мен құбылыстарға кешенді жүйелі көзқарас тұрғысынан экономикалық аспектіде табиғат пайдалану мәселелерін практикалық талдау үшін қолдану; экологиялық-экономикалық тұрғыдан оңтайлы табиғат қорғау іс-шараларын таңдауды жүзеге асыру; қоршаған ортаны ластағаны үшін төлемдерді есептеуді жүргізу: қоршаған ортаға теріс әсерді экономикалық бағалау саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру 4. тұрақты экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасын іс жүзінде іске асыруды қамтамасыз ететін кәсіби міндеттерді шешу кезінде алынған білімді іс жүзінде қолдануға қабілеттілігі мен әзірлігін көрсетуі тиіс.

Сапаны басқару

"Сапаны басқару" пәні сапаны басқарудың теориялық негіздерін зерделейді, сондай-ақ сапаны қамтамасыз ету бойынша жұмыс эпизодтық сипатта емес, ИСО халықаралық стандарттарының ұсынымдарына жауап беретін тұрақты жұмыс істейтін сапа жүйесінде ұйымдастырылатындай етіп кәсіпорындардағы өнімдер мен басқа да объектілердің сапасын басқаруды ұйымдастыру бойынша ұсынымдарды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастырады. Білуге тиіс: - әкімшілік және стратегиялық менеджмент теориясының негіздері; - ұйымдастыру және басқару қызметінің ғылыми зерттеулерінің негізгі терминдері, әдістері мен әдіснамасы; - ұғымдық аппарат, менеджменттегі зерттеулердің принциптері мен әдістері; - басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау негіздері, ұйымдастыру жүйесін оңтайландырудың негізгі аспектілері. Істеуі керек: - кәсіпорын менеджментінің әртүрлі деңгейлерінде немесе макро - және микроэкономикалық деңгейлерде оңтайландыру міндеттерін қою және шешу; - Компанияның құрылымдық бөлімшелеріндегі операцияларды басқару; - Фирма деңгейінде менеджменттің ұйымдық құрылымын қалыптастыру; - менеджменттің нәтижелілігі мен тиімділігін үйлестіру; - басқару әдістерін қолдану және басқарудың заманауи ақпараттық жүйелерін қолдану. Меңгеруі: - арнайы экономикалық терминологиямен және кем дегенде бір шет тіліндегі менеджменттің лексикасымен; - оның кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерімен;;

Тәжірибелік маркетинг

"Практикалық маркетинг" пәні маркетингтің мәнін, заманауи тәсілдер мен оларды отандық ұйымдардың басқару қызметінде пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: - кәсіптік қызмет үшін қажетті маркетингтік қызмет теориясы мен практикасының негіздерін; - кәсіпорындарда маркетинг тұжырымдамасын қалыптастыру әдістемесін; - кәсіпорындар қызметінде пайдаланылатын маркетинг әдістерін, құралдарын, құралдары мен технологияларын білуі тиіс. Меңгеруі керек: - кәсіпорынды басқаруда маркетинг тұжырымдамасын қолдану мүмкіндігі мен қажеттілігін негіздеу; - кәсіпорын жұмыс істейтін нарықтық жағдайды кешенді бағалау; - кәсіби міндеттерді шешуде маркетинг бойынша білімді қолдану; - маркетингтің кешенді стратегиясын әзірлеу. Меңгеруі тиіс: - кәсіпорындардың мақсаттары мен ресурстарымен байланыстыра отырып кешенді маркетингтік бағдарламаларды әзірлеу дағдылары; - маркетингтік зерттеулер және үздік әлемдік және отандық практикаларды салыстырмалы талдау нәтижесінде алынған ақпаратты кәсіпорындардың практикалық қызметінде пайдалану дағдылары.

Шағын және орта бизнестегі экономикалық ұйымдастыру

"Шағын және орта бизнестің экономикасы және оны ұйымдастыру" пәні шағын және орта бизнестің экономикасы саласындағы қазіргі заманғы теориялық және практикалық білімнің қажетті көлемін қарастырады және оларға әртүрлі аналитикалық және экономикалық есептеулерді орындаудың практикалық әдістерін үйретеді. Бұл результе зерттеу студент: Білуге тиіс: шағын және орта бизнес субъектісінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер мен заңдар; шағын және орта бизнес субъектілерінің қызметін сипаттайтын негізгі көрсеткіштердің есептеу әдістемесі мен құрамы; өңірдегі шағын және орта кәсіпкерлікті қолдау әдістері. Істей алу керек: тиімді шаруашылық іс-шаралар мен жобаларды таңдауды негіздеу; шағын немесе орта бизнес субъектісінің қаржы-экономикалық қызметін сипаттайтын негізгі көрсеткіштерді есептеу; шағын және орта бизнес ұйымдары мен кәсіпорындарының салық міндеттемелерін есептеу Меңгеруі: Әртүрлі меншік нысанындағы шағын және орта кәсіпорындардың есептілігінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру және алынған мәліметтерді басқарушылық шешімдер қабылдау үшін пайдалану дағдылары ; талдау және зерттеу міндеттерін шешу үшін қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалану дағдылары

Тауарлар мен қызметтер сапасын басқару

"Тауарлар мен қызметтер сапасын басқару" пәні сапаны басқарудың теориялық негіздерін зерделейді, сондай-ақ сапаны қамтамасыз ету бойынша жұмыс эпизодтық сипатта емес, ИСО халықаралық стандарттарының ұсынымдарына жауап беретін тұрақты жұмыс істейтін сапа жүйесінде ұйымдастырылатындай етіп кәсіпорындардағы өнімдер мен басқа да объектілердің сапасын басқаруды ұйымдастыру бойынша ұсынымдарды практикалық қолдану дағдыларын қалыптастырады. Білуге тиіс: - әкімшілік және стратегиялық менеджмент теориясының негіздері; - ұйымдастыру және басқару қызметінің ғылыми зерттеулерінің негізгі терминдері, әдістері мен әдіснамасы; - ұғымдық аппарат, менеджменттегі зерттеулердің принциптері мен әдістері; - басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау негіздері, ұйымдастыру жүйесін оңтайландырудың негізгі аспектілері. Істеуі керек: - кәсіпорын менеджментінің әртүрлі деңгейлерінде немесе макро - және микроэкономикалық деңгейлерде оңтайландыру міндеттерін қою және шешу; - Компанияның құрылымдық бөлімшелеріндегі операцияларды басқару; - Фирма деңгейінде менеджменттің ұйымдық құрылымын қалыптастыру; - менеджменттің нәтижелілігі мен тиімділігін үйлестіру; - басқару әдістерін қолдану және басқарудың заманауи ақпараттық жүйелерін қолдану. Меңгеруі: - арнайы экономикалық терминологиямен және кем дегенде бір шет тіліндегі менеджменттің лексикасымен; - оның кәсіби қызметі саласында қолданылатын ақпаратты жинаудың, сақтаудың және өңдеудің компьютерлік әдістерімен;; "Кәсіпкерлік қызмет негіздері" пәні кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың мәні, шарттары, нысандары мен әдістері, кәсіпкерлік шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру тәртібі, болашақ кәсіби қызметті оқыту жүйесінде қажетті теориялық деңгей мен практикалық бағытты қамтамасыз ету туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижесінде студент: Білуі керек: - кәсіпкерліктің мазмұны мен мәнін; - кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандарын; - кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін; - кәсіпкердің этикалық іскерлік мінез-құлқының принциптерін. Істеуі керек: - Кәсіпкерлік идеялар банкін және кәсіпкердің мақсаттарын тұжырымдау; - бизнес-жоспар құру; - Кәсіпкерлік бірлікті құру және оның қызметін ұйымдастыру. Меңгеруі тиіс: - арнайы терминологияны; - экономикалық ынтымақтастықтың негізгі нысандарын; - кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалаудың принциптері мен әдістерін..

Маркетингті жоспарлау

"Маркетингті жоспарлау" пәні ұйымның мақсаттарын іске асыру үшін қажетті және жеткілікті деңгейде маркетингтік қызметті жоспарлауды қамтамасыз ететін білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: Білуге: жоспарлау принциптері, Стратегиялық жоспар және аудит; маркетинг қызметінің құрамы; маркетинг жоспарының мақсаттары, мазмұны, түрлері және құрылымы; маркетинг жоспарын құру кезіндегі қауіптер мен мүмкіндіктер; маркетингтік жоспардың дамуын бақылаудың мазмұны; оның мазмұны негізгі стратегиялардың ену нарығы; маркетинг жоспарын құру бойынша жұмыс регламенті.; маркетингтік жоспарлау шығындарының құрылымы және маркетинг жоспарын әзірлеудің типтік мәселелері; маркетинг жоспарын құру үшін қажетті ақпараттың негізгі көздері, кәсіпорынның экономикалық қызметінің негізгі көрсеткіштерінің құрамы; кәсіпорынның Маркетингтік ортасы және маркетингтік сипаттамалары; Білу: - әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды өзінің кәсіби қызметі саласында басқару - өз бетінше зерттеулер жүргізу, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігі мен практикалық маңыздылығын негіздеу ; Меңгеруі: жаһандық ортадағы экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын экономикалық және стратегиялық талдау әдістерімен

Туристік компанияның тәуекелдері және экономикалық қауіпсіздік

"Туристік фирманың тәуекелдері және экономикалық қауіпсіздігі" пәні студенттерді экономика саласында дайындау және туристік бизнестегі тәуекелдерді басқару жүйесін жасау элементі болып табылады. Зерттеу барысында студенттер Туризмдегі тәуекелдер түрлерімен және туристік кәсіпорын шеңберінде тәуекелдерді басқару жүйесін құрумен танысады. Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде Туризмдегі тәуекелдерді басқару және экономикалық талдау әдістері туралы тұрақты білімді қалыптастыру, сондай-ақ туристік кәсіпорынды басқару процесінде осы құралдарды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру болып табылады.

Технологиялық және инновациялық кәсіпкерлік

"Технологиялық және инновациялық кәсіпкерлік" пәні кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін және өзгеретін сыртқы орта жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектінің дамуы мен өмір сүруін қамтамасыз ететін тиімді инновациялық қызметті ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқып-үйрену нәтижесінде студент тиіс: білуге: - экономикалық дамудың қазіргі тенденциялары мен түрлері; экономиканы әлеуметтік конверсиялау және осы процесті басқару мәселелері; инновациялық кәсіпкерліктің мәні және оның өндіргіш күштердің дамуына шешуші әсері; жаңа инновациялық кәсіпорындар мен ұйымдарды құрудың принциптері мен әдістері. істей алу керек: шаруашылық жүргізуші субъектінің нарықтағы экономикалық жағдайын бағалау және бәсекелестік артықшылықтарды алуға және сақтауға мүмкіндік беретін инновациялық мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын таңдау; - инновацияларды модельдеу, инновациялық бизнесті бағдарламалау; қажетті инвестициялардың көлемін, болашақ ағымдағы шығындарды анықтау, олардың өтелімділігін, инновациялардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін және тәуекелдер мөлшерін есептеу; жаңа инновациялық кәсіпорындар мен ұйымдар құру. меңгеруі тиіс: инновациялық жобалардың жалпы және коммерциялық тиімділік көрсеткіштерін есептеу әдістері; инновациялық кәсіпорынның капиталын қалыптастыру әдістері; меншікті және қарыз капиталын пайдалану тиімділігін бағалау әдістері; капиталды тарту бағасын есептеу әдістерімен, оның ішінде оның түрлері бойынша; инновациялық қызметке инвестициялардың нысандары мен нұсқаларын таңдау әдістерімен;

Тұрақты даму

"Тұрақты даму" пәні қазіргі ұрпақтың қажеттіліктерін қанағаттандыруға мүмкіндік беретін, бірақ кейінгі ұрпақтың қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігіне қауіп төндірмейтін табиғат пен адамның өзара әрекеттесу принциптерін зерттеуге бағытталған. Студент керек: Білуі керек: адамзаттың тұрақты даму ұғымының анықтамасы; табиғи ресурстардың жаңару дәрежесі бойынша жіктелуі; адамзаттың экологиялық, экономикалық және әлеуметтік тұрақтылығы; табиғи ресурстарды пайдалану арқылы өркениет дамуының байланысы; адамзаттың тұрақты даму мәселелерінің тұрақты табиғатты пайдалану проблемаларымен байланысы; дамудың тұрақтылығын бағалау үшін жағдайды талдаудың базалық және әдістемелік тәсілдері; адамзаттың тұрақты дамуының қазіргі мәселелері; — қазіргі қоғам өміріндегі тұрақты дамудың рөлі. Істей алу керек: әр түрлі елдердегі экологиялық, саяси, әлеуметтік, экономикалық, діни, мәдени аспектілерге қатысты тұрақты дамудың жеке және жалпы мәселелерін талдау. Меңгеруі: экологиялық ақпаратты талдау және синтездеу дағдылары; ақпаратты өңдеу және сыни бағалау дағдылары; Әлеуметтік, этикалық және табиғатты қорғау аспектілерін ескере отырып, өзінің кәсіби қызметінің мәні мен салдары туралы пайымдауды қалыптастыру дағдылары; орнықты даму міндеттерін зерделеу мен шешуге жүйелі көзқарас дағдылары, сондай-ақ қоршаған ортаға қатысты Қабылданатын шешімдердің жергілікті және алыс салдарын дұрыс бағалау қабілеті

Институционалды экономика

"Институционалдық экономика" пәнінің курсы институционалдық экономика саласындағы білімді кеңейту және тереңдету мәселелерін зерделеуге, экономика мен қоғамның жұмыс істеуінің күрделі мәселелерін өз бетінше бағдарлауға, Қазақстанда да, әлемде де нарықтық экономика жағдайында шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі әлеуметтік-экономикалық жағдайларды болжауға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы институционалдық ғылымның тұжырымдамалық аппаратын меңгеруге бағытталған қоғамдастық.

ҚР салық қызметін ұйымдастыру

"ҚР-да салық қызметін ұйымдастыру" пәні студенттердің экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімді әдісі ретінде салық салу теориясы туралы білімдерін, салықтардың негізгі түрлерін есептеу бойынша практикалық дағдыларды игеруі болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде тиіс : Білуі керек: - салықтарды есептеу тәртібін, төлеу мерзімін, салық төлеушілердің және салық органдарының құқықтары мен міндеттерін; істей алуы керек: - жеке және заңды тұлғалардан алынатын салықтарды есептеу. Меңгеруі тиіс: - салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдылары

Тауарлар мен қызметтердің интерактивті маркетингі

Курс клиенттердің сатып алу мінез-құлқын ынталандыру үшін интерактивті өзара әрекеттесу процестерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы интерактивті мазмұнды, тұтынушылармен диалог құру үшін әлеуметтік медиа платформаларын пайдалануды, өнімнің интерактивті демонстрацияларын, пайдаланушы контент платформалары арқылы өзара әрекеттесуді және нарық қатысушыларының тиімді өзара әрекеттесуі үшін жаңа маркетингтік шешімдерді іздеуді меңгереді.

Аймақтық экономика

Курс әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін және оларды аймақтық деңгейде басқаруды зерттеуге бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушылар өңірлік ұдайы өндіру процестерінің мәнін, елдегі және шетелдегі өңірлік экономикалық саясат қағидаттарын игереді; әр түрлі өңірлер деңгейінде экономикалық, әлеуметтік, демографиялық, экологиялық процестердің жай-күйіне талдау жүргізе алады; өңір дамуының негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерін статистикалық талдау әдістерін меңгереді

Инновациялық экономика

Курс білім алушыларда Бизнестің инновациялары мен инновациялық дамуы туралы жүйелі идеяны, экономикалық жүйелердің инновациялық дамуын басқару бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар инновациялық процестердің теориялық негіздерін, инновациялардың түсініктері мен сипаттамаларын және олардың экономикалық дамуға әсерін, экономикада инновацияларды пайдаланудың перспективалық бағыттарын игереді

Сабақ кестесі

Понедельник Вторник Среда Четверг Пятница Суббота
08:30
09:20
09:25
10:15
10:20
11:10
Государственный сектор экономики, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
11:15
12:05
Предпринимательство, Лекции
(Учебный корпус №1, Актовый зал)
Государственный сектор экономики, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
12:10
13:00
Предпринимательство, Лекции
(Учебный корпус №1, Актовый зал)
Предпринимательство, Практики
(Учебный корпус №1, 73 (С))
Государственный сектор экономики, Лекции
(Учебный корпус №2, 404 (Э))
Государственный сектор экономики, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
13:30
14:20
Государственный сектор экономики, Практики
(Учебный корпус №2, 402 (Э))
Предпринимательство, Практики
(Учебный корпус №1, 73 (С))
Государственный сектор экономики, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
Государственный сектор экономики, Лекции
(Учебный корпус №2, 404 (Э))
Государственный сектор экономики, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
14:25
15:15
Предпринимательство, Лабораторные работы
(Учебный корпус №1, 43 (Б))
Государственное регулирование экономики, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
Инновационный бизнес, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
Предпринимательство, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
15:20
16:10
Государственное регулирование экономики, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
Инновационный бизнес, Лекции
(Учебный корпус №1, 22 (С))
16:15
17:05
Государственное регулирование экономики, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
Инновационный бизнес, Практики
(Учебный корпус №1, 22 (С))
17:10
18:00
18:10
19:00
19:10
20:00
Ашық сабақтар