Білім беру бағдарламасының мақсаты:
Тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі саласындағы қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдауға және шешуге, зерттеу, педагогикалық және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті тамақ өндірісінің технологиясы мен инжинирингі бойынша терең білімі бар магистрлерді даярлау.
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
- бітірушіге екі инженерлік сала – азық-түлік өнімдері технологиясы және қайта өңдеу өндірістері технологиясы қиылысында кәсіби қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін құзыреттілікке ие маманды даярлау;
- кадрлар даярлауды жүзеге асыратын ЖОО-да ғылыми, практикалық және педагогикалық қызметті орындау;
- білім алушылардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеруі және докторантурада ғылыми жұмыстарды жалғастыру үшін қажетті негіз алуы;
Креативті жүйелі ойлау қабілеті бар білім беру бағдарламасының түлектері кешенді міндеттерді шеше алады, ғылымдар тоғысындағы ғылыми және практикалық мәселелерді дер кезінде тұжырымдап, шеше алады.
Білім беру бағдарламасы түлегінің негізгі құзыреттері:
- * құрамында ақуыздар, липидтер, минералдар, дәрумендер теңдестірілген кешені бар және емдік-профилактикалық қасиеттері бар дәстүрлі емес шикізат түрлерін дамыту.;
- * Тамақтанудың биохимиялық және биомедициналық аспектілерін зерттеу, талдау.;
- * шикізат ресурстарын ұтымды пайдалануды қамтамасыз ететін жаңа технологиялық процестерді әзірлеу, тамақ өнімдерінің гигиенасы саласында өнім шығару мен сапасын арттыру.;
- * өзінің кәсіби қызметінде нормативтік және құқықтық құжаттарды талдау және пайдалану
- * қолданыстағы бизнес модельдерін талдау және кәсіпорын қызметінің нәтижелерін едәуір жақсарту мақсатында қолданыстағы модельдерді қайта жобалауды орындау.
Кәсіби қызмет нысандары:
Кез келген бейіндегі ғылыми-зерттеу институттары мен білім беру ұйымдары, өнеркәсіптің барлық салаларының өндірістік кәсіпорындары, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрлігінің, Ауыл шаруашылығы министрлігінің орталық және өңірлік органдары, техникалық қадағалау және қоршаған ортаны қорғау қызметінің әртүрлі нысандағы және меншік түріндегі агроөнеркәсіптік кешен кәсіпорындары.
Кәсіптік практика, жұмысқа орналастыру:
"Қазақ қайта өңдеу және тамақ өнеркәсібі ғылыми - зерттеу институты" ЖШС, жоғары оқу орындарында, колледждерде, "Байсерке-Агро" ЖШС, "Қазақ тағамтану академиясы ҚБ" ЖШС, "Алатау Құс" АҚ, Food Master, Qulpynai, Ақсай-нан, Galanz Bottlers, "Рахат-Лотте"ақ оқытушылық қызмет атқарды.
Оқытудың негізгі нәтижелері:
- ғылыми-зерттеу қызметі бойынша материалдарды жазу және ресімдеу кезінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, тамақ және қайта өңдеу саласының даму үрдістерін бағалайды.
- ғылыми танымның, психологияның заманауи әдіснамасын және ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті одан әрі орындау үшін оқыту сапасын арттыру құралдарын түсіндіреді және қорытындылайды.
- алынған білім мен дағдыларды жеке даму және орындалатын ғылыми зерттеулерге идеяларды одан әрі кешенді енгізу үшін біріктіреді.
- ғылыми-зерттеу қызметінде тамақ өндірісі инжинирингі саласында күрделі ғылыми міндеттерді шешудің кешенді әдістерін қолданады.
- педагогикалық психология, Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі саласында өз бетінше ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
- ғылыми-зерттеу және білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінде ғылыми проблеманың технологиялық шешімдерін табады.
- ғылыми танымның қазіргі жағдайы мен даму үрдістері туралы терең білімді, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде ойларды дұрыс және логикалық ресімдеу дағдыларын көрсетеді.
- өз бетінше әдеби, патенттік іздеу және ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады, зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ақпаратты талдайды және өңдейді.
- тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі процестерін жетілдірудің қолданыстағы әдістемелері мен тәсілдерін талдайды.
БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫНА ӨЗ ӨМІРІН ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІМЕН ЖӘНЕ АЗЫҚ-ТҮЛІК, ҚАЙТА ӨҢДЕУ САЛАСЫНЫҢ ТЕХНОЛОГИЯСЫМЕН БАЙЛАНЫСТЫРҒЫСЫ КЕЛЕТІН ТАЛАПКЕРЛЕР ТҮСЕДІ.