Басты бет Оқытушылар Утегалиева Фазила Утегалиевна

Утегалиева Фазила Утегалиевна


Лектор
«Биохимиялық инженерия» кафедрасы



email: utegalieva_fazila@mail.ru


Кәсіби тәжірибе

 55  жыл  жоғары оқу орындарында өтілген жұмыс тәжірибесі бар оқытушы

1967-1972 АБАЙ атындағы Қазақ педагогикалық институты, жоғары математика кафедрасының ассистенты  ассистент кафедры высшей математики

1972-1975-аталмыш кафедраның аспиранты зерттеу тақырыбы - математиалық физиканың корректі емес есептері . Ғылыми жетекші-  КССР ҒА корр-мүшесі Ким Е.И.

1975-1985 - Алматы халық шаруашылығы институты жоғары математика кафедрасының оқытушы,  кейін аға оқытушысы

1985-2004-  Жамбыл технолологиялық  институты (Тараз мемлекеттік университеті болып құрылды ),жоғары математика кафедрасының  аға оқытушысы.

2004-2014 - Жамбыл гуманитарлық-технологиялық  университетінің аға оқытушысы

 2014 жылдан  Казахстан инжненерлік -технолгиялық  университеті, ғылыми-жаратылыстану кафедрасының аға оқытушысы

 2022 жылдан  Халықаралық инжненерлік -технолгиялық университеті биохимиялық   инженерия кафедрасының лекторы

Білімі

1962 - 1967 . Математик. Преподаватель математики.

1972 - 1975 Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты. Математикалық физика теңдеулері бағыты бойынша аспирантура.

Ғылыми қызығушылықтары

Ғылыми зерртеулер аумағы болып жоғары мектеп дидактикасы табылады. Болашақ   инженер- технологтарға математиканы оқыту барысының алғашқы кезеңдерінде  олардың танымдық іс-әрекеттерін арттыру,жоғары математикаға профессионалдық қызығушылық таныту мақсатында  профессионалдық мазмұнды есептер ұсыну маңызды. Бұл , біріншіден , математиканың  әмбебаб  ғылым екендігін білдіреді, екіншіден, кейінгі кезеңдегі  оқытудың табысты болуына негіз қалайтын болады.«Математика» пәнін оқытуда әр модуль бойынша тәжірибелі мазмұны  бар есептер еңгізіледі. Осы бағытта білімгерлер ғылыми баяндамалар даярлайды.



Жарияланымдар

 " Руководство к решению задач по высшей математике" атты оқу құралы Р.К. Кельтенова мен бірлескен авторлық 1989ж   МЕКТЕП баспасы 

 " Алгебра және геометрия" оқу құралы Таргу, 2011ж

"Сызықтық  регрессия  теңдеуін  excel дің көмегімен құру"-   «Приоритетные направления развититя АПК; глобальнын вызовы и научно-технический потенциал»  атты Республикалық ғылыми-практикалық    жас ғалымдар мен студенттердің конференциясы  Астана  - ЭКСПО 2017 -халықаралық көрмеге  арналған , Алматы, 06 апреля 2017 г.,  .175-178   б.Назерке Акимжановамен бірлескен авторлық

"Профессиональная направленность  обучения студентов технических вузов-как фактор активизации их  познавательной деятельности"атты мақала

РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«ӨРЛЕУ БАҰО»АҚ ФИЛИАЛЫ АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ

Білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың матем тикалық  сауаттылығын  дамытудың әдістемелік үлгілері .

Оқу –әдістемелік материалдар жинағы. Алматы, 2017 г  Темирбеков Н.М.  бірлескен авторлықпен

Экономикалық - өндірістік жағдайларда  математикалық моделдердің қолданылуы. атты мақала "Сборник научных трудов по материалам      международной научно -практической конференции «Проблемы иперспективы развития аграрной наукиВзгляд молодых» " басылымда- Алматы, 06 сәуір 2018 ж.,.132-134.б Тлеулес Елдана бірлескен авторлықпен

 

Экономикалық есептерде туындының қолданулары.Международная научно-практическая конференция" Интеграция образования науки и производства" в соавторстве с АмирхановойА

Математическое образование как фактор  успеха в научных изысканиях в технических отраслях.Международная научно-практическая конференция" Интеграция образования науки и производства"Алматы ,2021

Мақала  "Источникии повреждения зерна при уборке"  "Труды Международной научно-практической конференции: «Новый Казахстан – изменение парадигмы развития страны: высокая культура и образование» атты .басылымында – Алматы: КазИТУ", 2022. 265-272б   Турсбекова.Г.Ж.және Тастемирова Б.Е.мен бірлескен авторлықпен

Мақала "Ускоритель обмолота нового типа" "  Труды Международной научно-практической конференции: «Новый Казахстан – изменение парадигмы развития страны: высокая культура и образование». атты .басылымында – Алматы: КазИТУ, 2022. 288-295 б  Турсбекова Г.Ж., және Тастемирова Б.Е.мен бірлескен авторлықпен

 Мақала "Өнімдерді мұздатқыштық сақтау әдістері "Труды Международной научно-практической конференции: «Новый Казахстан – изменение парадигмы развития страны: высокая культура и образование».атты .басылымында – Алматы: КазИТУ, 2022. 272-279 б,  Турсбекова Г.Ж., Тастемирова Б.Е.мен бірлескен авторлықпен

 Мақала "Мал сою орындарында есеңгірету боксын жарақтау " Труды Международной научно-практической конференции: «Новый Казахстан – изменение парадигмы развития страны: высокая культура и образование». атты .басылымында – Алматы: КазИТУ, 2022. 283-288 б. Турсбекова Г.Ж., Тастемирова Б.Е.мен бірлескен авторлықпен

Мақала "Ірі қара малды сою технологиясын жетілдіру әдістері" Труды Международной научно-практической конференции: «Новый Казахстан – изменение парадигмы развития страны: высокая культура и образование». атты .басылымында – Алматы: КазИТУ, 2022. 288-295 б Турсбекова Г.Ж.және  Тастемирова Б.Е.бірлескен авторлықпен

 " Высшая математика.Ряды"  атты оқу құралы ,баспадан шықты, Алматы, 2022.

 
Оқылатын пәндер


Математика

Математика өзінің объектісімен кеңістіктік формаларға ие және қоршаған әлемнің сандық қатынастарын береді. Математикалық аппарат бір-біріне функционалды тәуелділікте болатын айнымалы шамаларды зерттеуге мүмкіндік береді. Қазіргі жағдайдағы Математика техникалық және жаратылыстану ғылымдарының теориялық негізі болып табылады. Математика әдістерін білу, оларды нақты өмірде іс жүзінде қолдана білу техникалық мамандар үшін қажет. Математиканың жалпы курсы маманның математикалық білімінің негізі болып табылады және осы курс аясында кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға бағдарлау жүзеге асырылады. "Математика" пәнінің теориялық курсы жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың осы пән шеңберіндегі қосымшаларын зерттеуге арналған. Курс техникалық жоғары оқу орындарында классикалық математиканың іргелі ұғымдарын, заңдары мен теориясын зерделеуге бағытталған. Математикалық интуицияның дамуына, математикалық мәдениетті тәрбиелеуге, нақты есептерді шешуде зерттелген әдістер мен әдістерді қолдана білуге, сайып келгенде ғылыми дүниетаным мен логикалық ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді.

Математикалық талдау

"Математикалық талдау" пәні инженерлік - техникалық мамандықтардың студенттері зерттейтін математикалық пәндердің бүкіл циклінің іргетасы болып табылады және теориялық білімнің логикалық үйлесімді жүйесін құру құралы ретінде қызмет етеді . "Математикалық талдау" пәні болашақ инженер-технологтың математикалық білімі үшін негіз болып табылатын бөлімдерді қамтиды. Бұлар: талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептелуі ; бір айнымалы функцияның интегралдық есептелуі , көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі; бір айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, бірнеше интегралдар

Математика I

Пәннің мақсаты-студенттердің математикалық аппарат туралы білімдерін қалыптастыру, қолданбалы практикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектеседі. Пән студенттерде заманауи математика туралы түсінік пен математиканың негізгі заңдылықтарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы математикалық логика негіздерін, әлеуметтік Жалпы ғылыми салада математикалық логика заңдарын қолдану саласын кеңейту қабілетін игереді.

Математика II

Пәннің мақсаты-студентте жоғары математика бөлімдерінің заңдары мен теорияларының негізгі ұғымдарын қалыптастыру, сонымен қатар нақты процестердің нақты практикалық мәселелерін шешу үшін зерттелген әдістер мен әдістерді қолдану.

Экономикадағы математика

Білім алушылардың пәнді игеру мақсаты экономикалық объектілер мен субъектілердің мінез-құлқын талдаудың, болжаудың заманауи математикалық әдістері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы математикалық экономиканың теориялық негіздерін; шешім қабылдаудың жіктелуі мен негізгі әдістерін; шешім қабылдаудың негізгі математикалық модельдерін және шешім қабылдау әдістерін қолдану салаларын меңгереді.

Дискреттік математика

A branch of mathematics that studies the properties of discrete structures that arise both in mathematics itself and in its implementation. In this case, discrete structures are called objects for which the necessary characteristics take on a finite number of values. Such structures include, for example, finite groups, finite graphs, some mathematical models of information converters, finite automata, Turing machines.

Сандық әдістер

Пәннің мақсаты – теориялық әдістерді оқып үйрену және әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде сандық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру, студенттерді нақты дүниені математикалық модельдеуде туындайтын есептерді шешудің компьютерлік-бағдарланған есептеу алгоритмдерін жасауға дайындау. . Курсты аяқтағаннан кейін студенттер сандық әдістерді жүзеге асыратын және есептеу эксперименттерін жүргізетін бағдарламаларды жасай алады.

Сабақ кестесі

Понедельник Вторник Среда Четверг Пятница Суббота
08:30
09:20
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №2, 301 (Б))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
09:25
10:15
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 21 (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №2, 301 (Б))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
10:20
11:10
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №1, 21 (С))
11:15
12:05
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 54 (С))
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №1, 21 (С))
12:10
13:00
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 64 (И))
13:30
14:20
Математика I, Лекции
(Учебный корпус №3, Малый актовый зал (С))
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 62 (Э))
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 21 (С))
14:25
15:15
Математика I, Практики
(Учебный корпус №1, 62 (Э))
15:20
16:10
16:15
17:05
17:10
18:00
18:10
19:00
19:10
20:00
Ашық сабақтар