Білім беру бағдарламасының мақсаты:
мемлекеттік, жергілікті, аймақтық, шетелдік мекемелер үшін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті биотехнология және биоинженер мамандарын даярлау, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждер үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
- кадрлар даярлауды жүзеге асыратын жоғары оқу орындарында ғылыми-практикалық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру;
- ғылымдар тоғысында ғылыми-тәжірибелік мәселелерді тұжырымдап, уақтылы шешуге, тиісті бейіндегі әртүрлі мекемелерде ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға ықпал ету;
- биология, химия, гендік инженерия қиылысында іргелі білімдерді меңгеруді қамтамасыз ету, олардың нақты дамушы әлемде кәсіби ұтқырлығына кепілдік беру;
- студенттердің ғылыми биотехнологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру және докторантурада ғылыми жұмысты жалғастыру үшін қажетті негіздерді алу;
- белсенді өмір бойы жаңа білімді өз бетінше шығармашылықпен меңгеру дағдыларын дарыта отырып, мұғалімдердің өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қажеттілігін дамыту;
- студенттердің университет педагогикасы мен психологиясы саласындағы қажетті білім минимумын, оқу орындарында практикалық оқытушылық тәжірибесін алуы
Білім беру бағдарламасы түлегінің негізгі құзыреттері:
1) идеясы бар:
- әлемдегі және Қазақстандағы биотехнологияның жағдайы туралы;
- биотехнология мен биоинженерияның инновациялық рөлі туралы;
- биотехнология саласындағы нарықтық экономика мен басқарудың қозғаушы заңдылықтары туралы;
- биотехнологияны оқытудың заманауи әдістемесі туралы;
- қазіргі биотехнологиядағы ғылыми-педагогикалық мектептердің рөлі (үздіксіздік) туралы;
2) білу:
- Мамандығы мен мамандығына сәйкес қазіргі биотехнология негізделген іргелі ғылымдардың негіздері;
- тірі организмдердің (микроорганизмдер, өсімдіктер, жануарлар) өмірлік процестерінің мәні, механизмдері мен заңдылықтары;
- биотехнология мен биоинженерияның негізгі жетістіктері мен даму тенденциялары;
- биотехнологтың кәсіби қызметі шеңберіндегі прогрессивті технологиялардың мәнін;
- биологиялық шикізатты өңдеудің, тамақ өнімдерін өндіру мен өңдеудің негізгі технологиялық процестері;
- гендік инженерияның, ақуыз инженериясының, инженерлік энзимологияның, хромосомалық инженерияның, жасушалық инженерияның заманауи әдістері;
- заманауи зертханалық және өндірістік жабдықтардың орналасуы мен жұмыс істеу принциптері;
- тірі ағзалардың маңызды қосылыстарын талдау әдістері және олардың тіршілік әрекетінің процестерін зерттеу әдістері;
- еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының, кәсіби және ғылыми этиканың негізгі ережелері, оларды жұмыста қолдану.
3) білу:
- кәсіби биотехнологтың ғылыми және ғылыми-педагогикалық жұмысын жоспарлау және жүргізу;
- білімді біріктіру және оны дұрыс, логикалық байланысқан ауызша және жазбаша түрде жеткізу;
- биотехнологияның әртүрлі салаларындағы нақты зерттеулер, ақпарат іздеу, әдістемелік мәселелерді шешу үшін іргелі ғылымдардың білімін практикалық жұмысында пайдалану;
- ғылыми-зерттеу, өндірістік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу;
- университет психологиясы мен педагогикасынан алған білімдерін практикалық қызметте пайдалану.
4) дағдылары болуы:
- пилоттық ғылыми жобаларды әзірлеу және басқа жобаларға қатысу, өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу;
- ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және енгізудің компьютерлік әдістерін қолдану;
- белсенді іздеу мен жаңа ақпаратты пайдалануды қамтамасыз ететін кәсіби қызмет процесінде білімді жаңарту жүйесін қолдану;
- стандартты зерттеу және педагогикалық мәселелерді шешу;
- ғылыми және сыни тұрғыдан ойлау;
- ілеспе ғылыми құжаттамамен жұмыс;
- студенттер мен мамандар аудиториясымен жұмыс;
- тұрақты кәсіби даму.
5) құзыретті болуы:
- биотехнолог қызметінің кәсіби саласында;
- мамандық бойынша ғылыми-педагогикалық жұмыста;
- ғылыми-педагогикалық мәселелерді шешуде;
- кәсіби коммуникацияда және мәдениетаралық коммуникация мәселелерінде;
Кәсіби қызметтің объектілері:
мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі жоғары оқу орындарындағы, орта – арнаулы және басқа да оқу орындарындағы педагогикалық қызмет; ғылыми-зерттеу институттары; ғылыми – өндірістік, медициналық, фармацевтикалық, ауылшаруашылық, жобалау, сараптамалық, әкімшілік мекемелер; тамақ, қайта өңдеу, медициналық және микробиологиялық өнеркәсіп кәсіпорындары; асыл тұқымды және сорт сынау станциялары, өсімдіктерді қорғау станциялары және мал фермалары; ботаникалық бақтар, хайуанаттар бағы, қорықтар, табиғат мұражайлары және басқа да табиғатты қорғау мекемелері; жергілікті, облыстық және республикалық әкімшілік құрылымдар жанындағы салалық зертханалар, бөлімшелер, секциялар, секторлар, департаменттер, экология департаменттері, бақылау-талдау қызметі мекемелері, стандарттау және сертификаттау орталықтары
Кәсіби тәжірибе, жұмысқа орналасу:
«Өңдеу және тамақ өнеркәсібі ҚазҰҒЗИ» ЖШС, «Ө.Успанов атындағы ҚазҰҒЗИ топырақтану және агрохимия» ЖШС, «Микробиология және вирусология ғылыми-өндірістік орталығы» ЖШС, «Жалпы генетика және цитология институты» РМК..
Оқытудың негізгі нәтижелері:
- ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлін түсіну; ғылыми білімнің дамуының заманауи тенденциялары туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы; жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы; жаһандану процестерінің қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдары туралы (ПО1);
- ғылыми білімнің әдістемесін қолдану; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы (ҚҚ2);
- оқу процесіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясы (П3);
- оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары (П4);
- алған білімдерін ғылыми зерттеу контекстінде идеяларды бастапқы өңдеу және қолдану үшін пайдалану; процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдау (П5);
- педагогикалық қызметінде жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы бойынша білімдерін қолдану (ПО6);
- стандартты ғылыми мәселелерді шешуде ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану; оқытудың кредиттік технологиясы бойынша оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі (ПО7);
- оқу үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану; кәсіби коммуникация және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық тұжырымдау; күнделікті кәсіптік қызметке қажетті білімді кеңейту және тереңдету және докторантурада білім алуды жалғастыру (П8).
Осы БӨ бойынша оқыту диссертация қорғаумен аяқталады.