Жеңісова Ақбота
Жеңісқызы
Академиялық мәселелер жөніндегі департамент директоры
Сабырова Эльмира
Ермекқызы
Академиялық мәселелер жөніндегі департамент маманы
Академиялық мәселелер жөніндегі департаментінің негізгі атқаратын қызметтері
- ХИТУ-дағы оқу процесін кредиттік жүйе негізінде ұйымдастыру және басқару;
- оқу процесін ұдайы жаңарту, оқу барысындағы қызмет көрсетуде сапасын арттыру;
- оқу процесін дамыту және жаңа технологияны енгізу;
- білімді бақылау жүйесінде баллдық рейтинг жүйесін одан ары тиімді жетілдіру (аралық, қорытынды білімді бақылау);
- пәнді таңдау жүйесін жетілдіру;
- оқу процесіне ғылымның соңғы жетістіктерімен техникалық, инновациялық технологияларымен қамтамасыз ету;
- университеттің барлық дайындық түрлерінің оқу бағдарламасын үнемі дамыту;
- тек ішкі нарықта ғана емес, халықаралық бәсекелестік еңбек нарығында да білікті бакалавр, магистр мамандарын дайындауға барлық жағдайын қамтамасыз ету;
- ХИТУ-дің әлемдік оқу кеңістігіне енуі, ҚР басқа университеттер арасында жетекші дәрежеге жету үшін университетті оқу қызметтерімен қамтамасыз ету.
Академиялық мәселелер жөніндегі департаментінің бөлімдері негізгі Болон реформасының қағидаларына сәйкес келесі кредиттік оқу жүйесін жүзеге асырады:
- Студенттің пәнді таңдауы барысында және студенттің өзіндік оқу жоспарын қалыптастыруда жеке әрбір студеннттің қатысуын қамтамасыз ету;
- Академиялық бағдарламаның икемділігін жүзеге асыру, вариациялық білім бағдарламасын дамыту;
- Университеттің барлық мамандықтары бойынша кредиттік жүйеде оқу процесін, оқу жұмыс жоспарын жақсарту, жетілдіру, жұмыс беруші талабына сай қамтамасыздандыру;
- Оқу процесіндегібілімді қатаң бақылау жүйесін қамтамасыздандыру.
- Университет ішіндегі және шетел университетінің кредит санын қайта есептеу жүйесін жетілдіру;
- ХИТУ дипломының жетістіктерін, дәрежесін салыстыра отырып халықаралық диплом дәрежесіне теңестіру және мойындату;
- Қашықтықтан оқыту түрін дамыту;
- Интеграция ғылымын, инновация және білімді қазіргі кездегі оқу процесіне жаңа ғылыми инновациялық жетістіктерді енгізу.
Академиялық мәселелер жөніндегі департаментінің қызметкерлері өз қызметінде мынадай негізгі құжаттарды, регламенттік негізде оқу орнының тәртібін және оқу ережелерін басшылыққа алады: құжатта
Нормативтік құжаттар
Бөлімнің міндеттері
- Университеттегі ұйымдастыру-әдістемелік практикасының барлық түрлерін қолдау;
- Кәсіпорындар, ұйымдар және мекемелермен, студенттердің практикадан өтуі туралы шарт жасасу.
Бөлім функциялары
- Кәсіпорындар және ұйымдармен бірлесе отырып, жаңа қызметкерлерді қабылдауға болатын бос жұмыс орындар жәрмеңкесін өткізу;
- Студенттердің өндірістік және дипломдық тәжірибелік жұмыстарын ұйымдастыру жөнінде, институттар мен кафедралардың жұмысын үйлестіру;
- Оқу үдерісін реттейтін нормативтік-әдістемелік құжаттарды әзірлеу және жаңарту;
- Студенттер мен университет түлектерін тиісті ұйымдардың кадрлық резервіне енгізу мақсатында ЖОО түлектерін даярлау және мамандандыру сапасын арттыру, ғылыми-инновациялық және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған өнеркәсіптік, ғылыми және бизнес кәсіпорындарымен өзара тиімді ынтымақтастықты ұйымдастыру және дамыту;
- Жоғарғы курс студенттерін , университет түлектерін жұмыспен қамту бағытына арналған, жалпыуниверситеттік практикалық іс-шараларды (бос орындар жәрмеңкелерін, мансаптық форумдарды, инженерлік жарыстарды) жоспарлы түрде ұйымдастыру және өткізу.
Бөлім жұмысының негізгі бағыттары:
- Университеттің Алматы қаласы бойынша өнеркәсіп, ғылыми-өндірістік ұйымдар, мемлекеттік мекемелер және жеке компаниялармен өзара қарым-қатынас пен ынтымақтастықты ұйымдастыру;
- Студенттердің оқу, өндірістік, дипломдық практикаларын ұйымдастыру, олардың қазіргі заманғы еңбек нарығының жағдайларына кәсіби бейімделуін және ЖОО-ның жоғары курс түлектері мен студенттеріне жұмысқа орналасуға жәрдем көрсету тұрғысынан бөлімнің университет институттарымен және жекелеген бөлімшелермен өзара байланыс ұйымдастыру;
- Студенттерге кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу, жұмыс беруші кәсіпорындардың бос жұмыс орындары туралы ақпарат беру, мақсатты тағылымдамалар мен практикаларды ұйымдастыру, сондай-ақ оқу кезінде уақытша жұмыспен қамту, ЖОО-нын бітіргеннен кейін жұмысқа орналастыру, практикалық іс-шараларды жоспарлау және өткізу: Бос жұмыс орындар жәрмеңкелері, мансаптық форумдар, кәсіптер тұсаукесерлері, инженерлік жарыстар, экскурсиялар, тренингтік іс-шаралар, мастер-класстар ұйымдастыру;
- Практиканың барлық түрлерін ұйымдастыру, кафедралармен тұрақты қарым-қатынас, іс қағаздарын жүргізу, режимдік кәсіпорындар үшін құжаттарды рәсімдеу және ұсыну. Өндірістік және дипломалды практикалар мен бос жұмыс орындары туралы ақпарат жинау мақсатында кәсіпорындармен және ұйымдармен өзара байланыс жасау, экскурсияларды, өндірістердің техникалық ұйым өкілдерімен кездесулерді ұйымдастыру және өткізу, еңбек нарығына мониторинг жүргізу;
- Атаулы электрондық поштаға өңдеу жұмысын жүргізу, жұмысқа орналасу бойынша серіктестермен іскерлік хат алмасу , ақпараттық және жарнама жұмыстарын жүргізу, жоғары тұрған құрылымдар ( білім министрлігін қоса алғанда) алдында есеп беру, өткізілетін практикалық іс-шаралар бойынша құжат айналымын жүргізу, бөлімнің ағымдағы құжаттарын өңдеу;
- ЖОО түлектерін жұмысқа орналастыру мониторингі (әрбір институт, бағыттар және мамандандыру бойынша жеке), 2019 жылдан бастап түлектердің дерекқорын жүргізу, аудандық жұмыспен қамту орталықтарымен және Алматы қаласының Еңбек және жұмыспен қамту комитетімен өзара іс-қимылды ұйымдастыру, түлектердің жұмысқа орналасуын ай сайын болжау.
Мансап және кәсіптік бағдарлау бөлімі университет студенттері мен түлектеріне ұсынады:
- Студенттер түйіндемесі департаментінің деректер базасында тіркелу;
- Департаменттің ақпараттық ресурстық қорынан деректер алу;
- Жұмыс берушілердің хабарландырулары;
- Компаниялардың іс- шараларына қатысу;
- Оқу жөніңде, консультацияларға қатысу,семинарлар, практикаға, конкурстық іріктеуде; табысты мансап құру бойынша пайдалы кеңестер;
- Жұмысқа конкурстық іріктеуге қатысуға арналған электрондық беті www.metu.edu.kz;
- Жұмыс берушілермен тікелей байланыс жұмыспен қамту жәрмеңкесі.
Мансап бөлімі университет студенттері мен түлектерін ұсынады:
Түлектерді жұмыспен қамту шараларын ұйымдастыру үшін, ХИТУ студенттеріне жеке түйіндемелерін университет сайтына жүктеу, студентке арналған сауалнама нысанын толтырып, қағаз нұсқасын практика және жұмыспен қамту бөліміне тапсыру ұсынылады.
Студенттердің түйіндемелері мен сауалнамалары бөлімде сақталып, тек қызметкерлерге қолжетімді болады. Компаниялардың бос жұмыс орындары туралы өтінім бойынша деректер жұмыс берушіге ұсынылатын болады. Сондай-ақ бұл деректер компанияларға кәсіптік практикадан өтуге іріктеу үшін берілуі мүмкін. Түйіндемені сайтқа орналастыру кезінде көрсетілген электронды мекенжай бойынша студенттер компаниялардағы бос жұмыс орындары, компанияның презентациялары және практикаға іріктеу туралы ақпарат алатын болады.
Жұмыс беруші компаниялар ХИТУ түлектерінің жұмысқа дайындық сапасын зерттеу мақсатында, ‘Жұмыс беруші сауалнамасы’ атты сауалнаманы толтыруға мүмкіндігі бар.
Тәжірибе және жұмыспен қамту шараларына байланысты барлық қызықтырған сұрақтар бойынша мансап бөліміне хабарласуға болады.